"Mi-au implantat un cip GPS in mana dreapta"


Un american din Nebraska a dat in judecata un spital din Dallas dupa ce, sustine el, medicii i-au pus fara voia sa, un dispozitiv in piele. Iata plangerea barbatului.
Omul, pe numele sau Michael Woolman, a depus o plangere impotriva Baylor Medical Center, in care povesteste ce i sa- intamplat.
"Eram la reanimare dupa operatie si simteam nevoia sa ma duc la baie. O asistenta m-a ajutat sa ajung pana acolo si in momentul in care am terminat mi-am dat seama ca hainele imi picau de pe mine si desi incercam sa le tin, nu puteam. Am observat atunci ca la axila mainii drepte eram plin de sange. La momentul respectiv nu m-am panicat, de vreme ce tocmai iesisem din operatie m-am gandit ca e normal. Am aflat abia apoi ca de fapt se experimenteaza o noua metoda de a depista oamenii si de a-i urmari, prin implantarea unui cip GPS in corp, evident ca totul este ilegal", scrie acesta in plangere, potrivit DallasObserver.com  /  stirileprotv.ro

0 Response to ""Mi-au implantat un cip GPS in mana dreapta""

Trimiteți un comentariu