Dezvăluirile senzaţionale ale unui spion român despre o societate secretă: Bilderberg



Fostul ofiţer SIE, Stelian Octavian Andronic, vorbeşte despre existenţa grupului Bilderberg în cadrul emisiunii ZIG ZAG cu Ion Cristoiu, Antena 3.
În 1972, înaintea de vizită oficială a lui Ceauşescu în Olanda, Stelian Octavian Andronic, agent al serviciilor secrete, de informaţii externe, a primit ordin pentru a face fişele personale ale primului ministru, prinţului Bernard, reginei Olandei şi a altor personalităţi. În calitatea sa de consul, prim secretar şi şeful secţiei consulare în Olanda, s-a întâlnit în Lion cu un ziarist care i-a furnizat informaţii cu privire la grupul Bilderberg şi faptul că prinţul garoafă (prinţul Bernard al Olandei) era unul dintre creatorii grupului secret Bilderberg.
Transcriptul discuţiei:
Stelian Andronic: Atunci mi-a dat primele materiale referitor la grupul Bilderberg care a fost creat în Olanda. Bilderberg este de fapt numele hotelului unde a avut loc şedinţa de constituire a acestui grup, aşa, şi, bineînţeles şi materiale pentru că grupul se întâlneşte în fiecare an.
Ion Cristoiu: Se întâlneşte şi acuma?
Stelian Andronic: Da sigur, ultima a fost în Canada, întâlnirea grupului. Deci se întâlneşte în fiecare an şi grupul concentrează pe cele mai influente personalităţi din lume.
Ion Cristoiu: Şi de unde ştim noi câţi sunt?
Stelian Andronic: Cam 100-120 sunt.
Ion Cristoiu: 100… Cam cine ar fi? Din care face parte şi Benard
Stelian Andronic: Kissinger, Bernard… a murit Bernard. Dar a rămas fiică-sa, reginele, adică sunt un fel de titular sunt şefii casei regale olandeze.
Ion Cristoiu: [...] E secret? Se dă în presă că se întâlneşte?
Stelian Andronic: Ultimele întâlniri s-au dat în presă, dar numai atât.
Ion Cristoiu: Am înţeles, s-au întâlnit şi au băut o bere. [...]
[...]
Ion Cristoiu: Am revenit, un dialog, un taifas cu domnul consilier Stelian Octavian Andronic, domnia sa a lucrat 40 de ani în serviciile secrete ale României. Rămăsesem la momentul când lucra la Haga, la ambasadă în calitate de prim secretar, aia era acoperirea, de fapt lucra la direcţia de informaţii externe şi rămăsesem, ne povestea că înainte de a veni Ceauseşcu în Olanda, dvs. aţi descoperit ceva despre un grup, grupul de la Bilderberg din care făceau parte o sută de personalităţi, spuneţi că funcţionează şi acuma. Ce e cu grupul acesta, ce vrea el de la…

Stelian Andronic:
Deci grupul a fost înfiinţat în 1954, unul din creatorii grupului a fost şi prinţul Bernard, el s-a făcut, de unde şi-a luat şi numele, Hotelul Bilderberg, dintr-un orăşel din Olanda. Conform celor declarate la prima şedinţă de către prinţul Bernard scopul acestui grup a fost creearea unui guvern mondial şi crearea unei armate mondiale. Ulterior, la aceste deziderate s-a mai adăugat creearea unei religii noi de tipul New Age şi grupul a continuat să funcţioneze şi ultima şedinţă după câte ştiu eu a fost în Canada. La grup participă personalităţi din întreaga lume, deosebit de influente şi unul din cei care a constituit grupul declara că sarcinile lui (a grupului) este acela de a difuza la conducerile lumii, adică la guverne şi la preşedinţi, părerile grupului în legătură cu diferitele probleme importante ale lumii. De exemplu la una din întâlnirile care a avut loc în perioada 73 când Ceauseşcu a vizitat Olanda, a fost discutarea problemei crizei petroliere declanşate în aceea perioadă, şi hotărârea ca grupul să se ocupe cu preluarea în gestionare a acestor rezerve petroliere internaţionale. De atunci a început…
Stelian Andronic: Spuneam mai înainte că înainte de sosirea lui Ceauseşcu a trebuit să fac nişte fişe. În aceste fişe personale, a trebuit să vorbesc despre prinţul Bernard, am vorbit numai partea oficială… De ce? Pentru că eu comunicasem prin telegramă anterior centralei date privitor la grupul Bilderberg. De acasă a venit o apreciere în sensul că e o informaţie documentară şi nu prezintă interes deosebit. Pe mine m-a supărat chestia asta. Nu ştia nimeni, dar pentru ei nu era deosebită şi atunci, în fişa făcută prinţului Bernard, n-am trecut alte preocupări ale prinţului despre grup şi despre altele. Dar totuşi în momentul când prinţul a sosit în Olanda, deci în seara vizitei, în seara sosirii eu i-am pregătit o notă pe două pagini în legătură cu grupul, rolul prinţului şi aşa mai departe pentru că se întâlneşte cu prinţul, în mod normal e obligaţia mea să îi spun că uite totuşi ce e că… nu e o chestie din asta când spui că vrei să creezi un guvern mondial, nu e o treabă chiar de…
Ion Cristoiu: Da, corect, şi era un lucru foarte important.
Stelian Andronic: Şi atuncia am vorbit cu generalul care era anghiotantul preşedintelui şi i-am dat într-un plic închis nota făcută de mine. În fiecare zi eu prezentam un buletin informativ pentru Ceauseşcu, în sensul că îi prezentăm toatea comentariile care se făceau în legătura cu vizita lui şi modul în care a fost primit şi aşa mai departe, în toate cercurile diplomatice [...] Şi atunci i-am dat generalului şi am spus: „Dă-o te rog preşedintelui pentru că e o chestie interesantă”. A luat-o, i-a dat-o şi a doua zi când m-am dus să-i prezint buletinul a zis: „Uite nota înapoi”, dar zice: „fii atent, tovarăşul a ordonat să distrugi nota şi toate materialele care le ai în legătură cu treaba asta.”
Ion Cristoiu: Dar de ce?
Stelian Andronic: Păi nu a spus nimeni, nici astăzi nu mi-a spus. Aşa, şi eu m-am dus acasă, am deschis nota şi culmea, pe notă era un V pus pe partea stângă cu un creion colorat şi subliniat de fiecare dată Bilderberg şi Bernard, Bilderberg şi Bernard. Asta era o chestie diferită pentru că buletinele informative pe care i le prezentam, le primeam înapoi fără nici un fel de notă. Aşa, am distrus documentele…
Ion Cristoiu: Asta înseamnă că citise…
Stelian Andonic: Păi categoric că a citit… însă nu mi-am explicat şi nu îmi explic nici astăzi, deşi am făcut unele presupuneri, de ce mi-a spus să distrug materialele. Culmea e că ulterior m-am întâlnit cu generalul pe culoarele ministerului, ne-am recunoscut unul pe altul, am dat mâna şi el zice [semnul de duce degetul la buze] adică „taci din gură”.  Sursa : Lovendal.net

0 Response to "Dezvăluirile senzaţionale ale unui spion român despre o societate secretă: Bilderberg"

Trimiteți un comentariu