“Avatar”, cel mai mare succes al francmasoneriei şi satanismului
Nu ştiu dacă în ultima vreme vreun film a avut atâta succes, cum a avut “Avatar”. Megaproducţia lui James Cameron a ajuns deja pe primul loc în lume, la cele mai mari încasări realizate vreodată de o peliculă cinematografică. Filmul surprinde foarte mult prin efectele speciale care, pentru unii, par a fi extraordinare. Dar, totuşi, pentru neiniţiaţi, filmul ascunde multe lucruri…de natură malefică!
Se pare că filmul a costat jumătate de miliard de dolari pentru a fi realizat, ceea ce înseamnă că ar fi cel mai scump film din istoria omenirii. Nu se ştia înainte de apariţia sa pe piaţă că filmul ar avea atâta succes; ar fi putut să fie un mare fiasco. De aceea, întrebarea legitimă care se pune ar fi: de ce s-ar risca să fie investiţi atâţia bani într-un film, care ar fi putut foarte bine să nu-şi scoată cheltuielile? Poate întrucât anumite forţe ascunse ar fi interesate nu neapărat de bani, ci de transmiterea unor mesaje ascunse omenirii?
Manipularea genetică şi crearea unui nou om – idealul Illuminati
Coincidenţă sau nu, James Cameron (producătorul şi regizorul lui “Avatar”) este binecunoscut pentru că, în majoritatea filmelor sale, prezintă mesaje “anti-umane”, prin care extratereştrii sau creaturile robotice devin “super-eroi”, prin uciderea oamenilor răi care încearcă să lupte împotriva lor. Să ne amintim câteva din filmele lui James Cameron în care se întâmplă acest lucru: “The Terminator” (1984), “Aliens” (1986), “The Abbyss” (1989), “Terminator 2: Judgement Day” (1991), “Terminator 3: Rise of the Machines” (2003). Interesant e că această dogmă este una care aparţine şi organizaţiei masonico-satanice Illuminati, ce consideră că “oamenii reprezintă o boală” pentru întreg sistemul biologic al Pământului, şi de aceea, ei trebuie înlocuiţi cu alte fiinţe umane, puternic modificate genetic. De aceea, organizaţia Illuminati ar dori ca, cu ajutorul ştiinţei, să se creeze un “corp nou”, un “nou om”, care să poată fi manipulat şi controlat diabolic. Ce-aţi zice dacă ar apărea oameni cu picioare de panteră, care să poată să alerge la fel de rapid ca nişte pantere? Prin tehnologia de azi, în viitor nimic n-ar fi imposibil.
În anul 2003, chinezii de la Universitatea din Shanghai au reuşit să creeze celule umane, folosind ovule de iepure. În 2004, americanii au reuşit să creeze porci cu sânge uman. Iar cercetătorii californieni au creat un şoarece cu creier uman. Toate acestea sunt realităţi, nu poveşti (puteţi citi mai multe pe portalul National Geographic, http://news.nationalgeographic.com/news/2005/01/0125_050125_chimeras.html – pentru cei care cunosc bine limba engleză).
Aceeaşi idee, însă, cea a creării unui nou trup de om, modificat genetic, apare şi în “Avatar”. În acest film, militarii care ajung pe planeta Pandora, pot lua forma fiinţelor umanoide Na’vi, fiinţe mult mai mari şi mai puternice. Prin inginerie genetică, totul e posibil, chiar şi crearea unui “nou om”! Acesta este unul din mesajele de bază pe care ar dori să ni le transmită James Cameron în “Avatar”. Dar…ia staţi aşa! Acelaşi lucru l-ar dori şi organizaţia Illuminati. Mare coincidenţă, nu-i aşa?
Dr. Ewen Cameron, mentorul lui James Cameron
Dar, pentru a înţelege mai bine ce se ascunde în spatele filmului “Avatar”, să parcurgem împreună o biografie interesantă al realizatorului filmului, James Cameron, o sinteză realizată de pe acest site: http://www.whale.to/b/cameron5.html, şi care se numeşte “Teoria conspiraţiei în cazul lui James Cameron”.
Totul începe cu Dr. Ewen Cameron (doar coincidenţă de nume), care a fost un mare psihiatru american. Dr. Cameron şi-a început cariera în psihologie în cadrul serviciilor secrete militare americane, la Office of Special Services (O.S.S.), interogând prizonierii în cel de-al doilea război mondial. Unul dintre prizonierii săi celebre a fost Rudolf Hess, cel care a zburat cu avionul din Germania până în Marea Britanie, pentru a se asigura că se va pune capăt războiului. Hess a fost capturat, întemniţat şi interogat de mai mulţi psihiatri, printre care şi de către Dr. Cameron, care se folosea de o serie de tehnici psihiatrice, cu scopul de a modifica şi controla comportamentul uman. Mai târziu, O.S.S. şi-a schimbat denumirea în C.I.A., iar Dr. Cameron şi-a continuat munca în cadrul proiectelor Bluebird şi Artichoke, care în 1953, a devenit cunoscut sub numele de MK-ULTRA.
Dr. Cameron era un om fără milă, ce urmărea să obţină controlul absolut al minţii umane, folosindu-se de droguri sau şocuri electrice. Având parte de numeroase scandaluri, MK-ULTRA a fost oficial închis de către CIA în 1973, dar se pare că şi-a continuat în secret activitatea sub numele de MK-SEARCH, până în 1984.
Primul film al lui James Cameron a fost finanţat de francmasonerie
La sfârşitul anilor ’70, un şofer din California pe nume James Cameron, decide să renunţe la meseria sa pentru a se ocupa de realizat filme. Conform biografiei oficiale, James Cameron a fost convins în 1978, de către un consorţiu de dentişti din Tustin (California) să scrie un scenariu pentru o mică producţie care s-a numit “XenoGenesis”. Pentru asta, ar fi primit 20.000 de dolari. Cuvântul “consorţiu” este insă unul ciudat; conform DEX, el înseamnă: “Asociere a câtorva bănci sau societăţi comerciale mari pentru efectuarea în comun a unor operaţii financiare”. Ce treabă au dentiştii cu un consorţiu? De fapt, aceşti “dentişti” erau “psihiatri” conectaţi la programul MK-ULTRA al CIA şi de dr. Ewen Cameron. James Cameron şi “psihiatrii” se cunoşteau între ei dintr-o organizaţie fraternală de care ei aparţineau, şi la care James Cameron a aderat începând cu vârsta de 21 de ani. Această frăţie secretă l-a ajutat pe Cameron să-şi finanţeze primul său film şi să-l ajute în carieră. Motivul pentru care acest “consorţiu” i-a finanţat lui Cameron filmul XenoGenesys în anul 1978 a fost acela de avea oportunitatea folosirii imaginii subliminale şi manipulării emoţionale asupra unui mare număr de oameni.
James Cameron şi Noua Ordine Mondială
James Cameron şi-a continuat cariera la studiourile de film denumite “New World Pictures” care aparţineau lui Roger Corman. E oare o coincidenţă că denumirea de “New World”, adică “Noua Lume”, apare în expresia “New World Order”, adică “Noua Ordine Mondială”, idealul francmasoneriei care aspiră la o guvernare globală?
James Cameron a lucrat apoi ca director de imagine la filmul “Bătălia dincolo de stele” (1980). Titlul filmului era unul simbolic şi exprimă o credinţă, în rândul ufologiştilor, ca şi a francmasonilor, conform căreia o veche bătălie a avut loc în sistemul nostru solar, în urmă cu câteva mii de ani în urmă. Ideea era folosirea tehnologiei MK-ULTRA pentru a pregăti masele să creadă în extratereştri, cu scopul aducerii omenirii în “Noua Ordine Mondială”.
Determinat să intre în regie, Cameron a fost regizor second într-o altă producţie SF “Galaxia terorii” (1981).
Prin “Terminatorul”, James Cameron îşi dezvăluie apartenenţa sa la francmasonerie
În anul 1982, James Cameron termină de scris scenariul la “The Terminator”, împreună cu soţia sa (care era membră a Ordinului Stelei de Est, organizaţie masonică feministă). Ideea principală din “The Terminator” este aceea că un om este trimis înapoi în timp pentru a se lupta cu un cyborg, ce doreşte a ucide o femeie, care urma să dea naştere unui salvator, acesta din urmă având să salveze omenirea de o lume guvernată de roboţi. Simbologia poveştii a fost luată din Biblie, întrucât femeia ar putea fi comparată cu “Fecioara Maria”, iar “salvatorul” cu Iisus Hristos.
Simbolismul francmasonic din “The Terminator” era evident în tot filmul. Unul din primele simboluri a fost acela de a utiliza “lumina albastră” în situaţii întunecate. Aceasta va reprezenta unul din stilurile de regizare ale lui James Cameron. Lumina albastră reprezintă ascensiunea simbolică a lui Cameron de la primele grade francmasonice (cunoscute sub numele de “grade albastre”), la următoarele grade, cunoscute ca “Ritul York”.
Unul din personajele din “The Terminator” descriu maşinile ca fiind “noua ordine a inteligenţei”. Puteţi auzi cuvintele “Noua Ordine Mondială” în subtext.
Orion Pictures, legată de francmasonerie
Simbolul cel mai concret este reprezentat de numele distribuitorului acestui film. Deşi Cameron a lucrat cu compania HBO pentru a realiza această peliculă, totuşi ea a fost distribuită de Orion Pictures. Orion este simbolul lui Osiris, zeul egiptean al iluminării şi fertilităţii. Partenera lui Osiris era Isis, zeiţa egipteană a Pământului. Dar ambele zeităţi sunt reprezentate de componentele masculine şi feminine ale simbolului francmasonic (pătratul şi compasul). Pătratul este reprezentat de “Isis”, iar compasul de “Osiris”. Isis este simbolizat prin steaua Sirius, întrucât unii francmasoni cred că înaintaşii lor proveneau din steaua Sirius.
Scopul final al lui “The Terminator” a fost acela de a se folosi lucrările lui dr. Ewan Cameron în filmul regizat de James Cameron. Pelicula a fost creată pentru a imprima un mesaj subliminal publicului pentru o tehnologie mai avansată ce va veni pe Pământ în viitor. Cei care vor rezista acestui mesajului vor fi…”exterminaţi”. Filmul a avut un imens succes, aşa că James Cameron şi-a putut atinge parţial ţinta.
Extratereştrii şi iniţierea în gradele superioare ale francmasoneriei a lui James Cameron
După succesul cu “The Terminator”, James Cameron a început realizarea filmului “Aliens” (“Extratereştrii”), ale căror filmări au avut loc în Anglia, în 1985. Unde? Tocmai în oraşul York, aşa că James Cameron şi-a putut primi iniţierea în gradele francmasonice ale ritului de York.
“Aliens” (1986) era o adaptare după filmul “Alien” (1979), în care exploratori de pe Pământ caută pe o altă planetă o colonie minieră (ce mult se aseamă începutul cu “Avatar”!). Când ajung aici, ei sunt vânaţi de nişte creaturi ciudate, ce au înfăţişare de insecte (ca adulţi) sau şerpi (când sunt tinere), şi care se folosesc de trupurile umane drept gazde.
Filmul a câştigat 2 Oscar-uri, pentru cele mai bune efecte vizuale şi pentru cel mai bun sunet. A fost evident pentru toţi faptul că că frica şi groaza instalate celor care au privit acest film s-a datorat efectelor speciale din acest film, ca urmare a manipulării minţii. De ce? Pentru a-i pregăti pe oameni că într-o zi se vor confrunta cu o ameninţare din spaţiul extraterestru.
“Abisul”, filmul în care s-a dezvăluit tehnologia MK-ULTRA
Următorul proiect şi film realizat de James Cameron a fost “The Abyss” (1989), adică “Abisul”. În subiectul acestui film, un grup de exploratori marini încearcă să recupereze un submarin nuclear scufundat. În timpul acestei recuperări, ei sunt urmăriţi de o inteligenţă extraterestră. Oamenii au de ales: ori devin “una” cu fiinţele extraterestre, ori vor fi distruşi.
În timpul filmărilor pentru această peliculă, Cameron a fost “antrenat” de un “consorţiu” în tehnici similare “scufundării psihice” a dr. Ewan Cameron, punându-i pe actori şi pe ceilalţi participanţi ai filmului să muncească până la limitele lor fizice. Una din actriţe, Mary Elisabeth Mastrantonio, a fost pusă de Cameron într-o asemenea postură, încât ea îl va refuza pe regizor ori de câte ori a mai solicitat-o şi în alte filme. “The Abyss” a fost primul film în care s-a folosit tehnica “morphing”, prin care o imagine trece în altă imagine, printr-o anumită tranziţie, cu ajutorul calculatorului. Filmul a câştigat premiul Oscar pentru efecte vizuale, dovedindu-se astfel folosirea tehnologiei MK-ULTRA, combinată cu tehnologia pe calculator.
Na’vi se închină la Aiwass, demonul lui Aleister Crowley
Acum să revenim la filmul “Avatar” şi să vedem ce alte simboluri malefice se mai ascund în el. În peliculă, extratereştrii Na’vi de pe planeta Pandora venerează un zeu care poartă numele de Aiwass. Interesant e faptul că Aiwass se întâmplă să fie numele unui demon invocat de celebrul satanist, Aleister Crowley, cel care a admis că a sacrificat sute de copii în numele satanei.
Să citim din acest articol (http://www.themystica.org/mystica/articles/a/aiwass.html) despre Aiwass:
Aiwass, conform lui Aleister Crowley, a fost entitatea demonică care i-a dictat “Cartea legii”, între 12 şi 1 noaptea, în zilele de 8, 9 şi 10 aprilie 1904. Crowley l-a descris ca fiind o entitate înaltă, întunecată, activă şi puternică, având faţa unui rege sălbatic, iar ochii având puterea de a distruge orice ar vedea. El era îmbrăcat asemenea unui persan. Vocea entităţii diabolice era adâncă, muzicală şi impresionantă.
Vreţi să vedeţi cum arăta Aiwass? Uitaţi-l în fotografia din stânga. Nu-i aşa că seamănă cu un extraterestru din “Avatar”? Priviţi-i nasul care n-are rădăcină şi crescătura care porneşte din nas şi apoi înconjoară fruntea. Nu este absolut nicio coincidenţă faptul că zeul extraterestru la care se închină populaţia Na’vi este întâlnit şi la marele satanist Aleister Crowley. De ce James Cameron a optat să folosească această entitate diabolică? Am înţelege mai bine motivul dacă am putea observa faptul că Na’vi din pelicula “Avatar” sunt eroii pozitivi, adică Illuminati, care-l adoră pe Satan. Astfel, se induce publicului în subconştientul său faptul că a-l adora pe satan ar fi o experienţă pozitivă şi acceptabilă.
După ce aţi aflat că “Avatar” încearcă să le inoculeze oamenilor în subconştient faptul că manipularea genetică a oamenilor este posibilă, şi faptul că adorarea satanei ar fi un lucru pozitiv, vă mai surprinde faptul că această peliculă nu este altceva decât o “propagandă high tech”, pentru a-i pregăti pe oameni pentru o “Nouă Ordine Mondială”, în care pe Pământ va domni satanismul?
“Avatar” şi vrăjitoria
Pentru cei care au vizionat acest film, mai ţineţi minte secvenţa în care extratereştrii Na’vi se strâng în jurul unui “copac al sufletelor” şi aici, ţinându-se de mână, cu mâinile albastre, rostesc tot felul de incantaţii? Ştiţi de ce aminteşte această secvenţă? De vrăjitoarele care se adunau tot în jurul unui copac, se ţineau de mâini, spuneau incantaţii demonice, în timp ce-l venerau pe satana. Exact la fel se întâmplă şi în “Avatar”. Iar să mai fie vorba de o coincidenţă?
Utilizând tehnologia MK-ULTRA de manipulare a minţii, James Cameron poate spune subliminal publicului său că a practica vrăjitoria este o experienţă pozitivă, la fel ca şi venerarea naturii. Astfel, vrăjitoria este introdusă în industria filmului printr-o formă foarte subtilă. Foarte tare…
În concluzie, filmul “Avatar” este o altă încercare de manipulare a conştiinţei umane de către industria hollywoodiană a filmului, care este subordonată francmasoneriei . Nu trebuie decât să fiţi atenţi la toate aceste manipulări şi să nu vă lăsaţi “furaţi” de efectele speciale extraordinare ale acestui film. Şi nu uitaţi niciodată cuvintele din Biblie: “Cunoaşteţi adevărul şi adevărul vă va elibera”.
Sursa : Lovendal.net
0 Response to "“Avatar”, cel mai mare succes al francmasoneriei şi satanismului"
Trimiteți un comentariu